Kælan Mikla - Hvítir Sandar feat. Alcest (Official Video)



Kælan Mikla - Hvítir Sandar feat. Alcest
Estreou em 8 de out. de 2021

Directed by Máni Sigfússon Director of Photography: Blair Alexander Massie Graphic design: Kinnat Sóley https://merchbabe.net/ Hvítir Sandar Written and performed by Kælan Mikla and Alcest Special appearance by: Neige on guitars and vocals Winterhalter on percussions Produced by Barði Jóhannsson Recording and mixing: Barði Jóhannsson Mastering: Styrmir Hauksson Pre-order ‘Undir Köldum Norðurljósum’ here : https://kaelanmikla.bandcamp.com/albu... Spotify : https://open.spotify.com/album/456LMV... Lyrics: Ég vil vera allt sem þú vilt ég sé og ég vil gefa allt sem þú vilt af mér en ég er aldrei nóg Tærar stjörnur tindra inni í þínum augum en sogast inn í svarthol yfir mínum baugum ég reyni að fela þig frá öllum mínum draugum en drekki þér í dimmum, djúpum táralaugum Svartur vökvi lekur milli minna handa handa þér ég anda, veldur minni vanda ég vanda mig en þú vilt heldur hvíta sanda svartur vökvi lekur milli minna handa Ég vil vera allt sem þú vilt ég sé og ég vil gefa allt sem þú vilt af mér en ég er aldrei nóg og ég verð aldrei nóg I wish to be all that you want me to be and I wish to give all that you want out of me But I am never enough Bright stars twinkle in your eyes but get sucked into black holes above my dark circles I try to hide you away from all my ghosts but I drown you in deep, dark pools of tears. Black liquid drips between my hands For you I breathe, causes less trouble I try my best but you’d rather have white sands Black liquid drips between my hands. I wish to be all that you want me to be and I wish to give all that you want out of me But I am never enough and I will never be enough.

Kælan Mikla


Comentários