Gåte - Kjærleik (official audio)



New version of Gåte's "Kjærleik" (Eng.: Love). Taken from the coming EP "Til Nord". The single is out now: https://orcd.co/kjaerleik Gunnhild Sundli - Vocal Magnus Børmark - Guitar, vocal, percussion Sveinung Sundli – Hardingfele (main instrument from Norwegian folk music), violin, pedal organ, vocal and percussion Lyrics and melody by Knut Buen, arrangement by Gåte Lyrics: Eg vil ikkje vera slave! Kjærleiken er ingen klave Du bitt ikring ei kvinnesjel Kjærleik er å vilja vel! Eg vil ikkje la meg eige. Du kan ingen hjarto leige. Eg er'kje noko som du stel. Kjærleik er å vilja vel! Elsk meg, elsk meg med det gode, Det som ligg i manneblodet. Det er'kje nett når hanen gjel. Kjærleik er å vilja vel! Har du nokon hjartekjære, Elskar du med all di ære. For elskhug er som bråe e'l Kjærleik er å vilja vel! Eg vil livet atterføde. Liksom jorda bera grøde. Så elsk meg ikkje beint ihel. Kjærleik er å vilja vel! #Gåte #NorwegianFolk #AcousticFolk

Comentários