Delilah Rock - Words (Official Video)



Official music video of the song "Words" by Delilah Rock Directed by Paolo Marramaldo Produced by La Madama Follow Delilah: Facebook: https://www.facebook.com/rockdelilahr... Instagram: https://www.instagram.com/lylarock/ Twitter: https://twitter.com/lylarockmusic www.delilahrock.com Lyrics WORDS Many words in my mouth Maybe I should cry But I speak, yes, I speak I’ll tell you my story I know I should try To say my sad goodbye I would like to see The end of my glory Words without sense Words of nonsense Words full of fears Words inside me Words without sense Words of nonsense Words full of fears Words inside me If only you could see What is inside me You would try to stop me Or maybe you would just scream Words without sense Words of nonsense Words full of fears Words inside me Words without sense Words of nonsense Words full of fears Words inside me Listen to my words Help yourself, say words Words, right words Listen to yourself Words without sense Words of nonsense Words full of fears Words inside me Words without sense Words of nonsense Words full of fears Words inside me PAROLE Tante parole nella mia bocca forse dovrei piangere ma io parlo, si', io parlo ti racconterò la mia storia So che dovrei provare a dichiarare il mio triste addio mi piacerebbe vedere la fine della mia gloria Parole senza senso parole assurde parole piene di paura parole dentro di me Se solo potessi vedere che cosa ho dentro tu proveresti a fermarmi o forse semplicemente urleresti Parole senza senso parole assurde parole piene di paura parole dentro di me Ascolta le mie parole Serviti pure, di' parole parole, parole giuste ascolta te stessa Parole senza senso parole assurde parole piene di paura parole dentro di me Nel video potrebbero apparire messaggi di contenuto pubblicitario







Comentários