The Boy (ft. Δεσποινίς Τρίχρωμη) - Γλυκειά Μου Αγάπη (Official Video)



The Boy (ft. Δεσποινίς Τρίχρωμη) - Γλυκειά Μου Αγάπη
Από το album "Έτοιμοι Δύο"
Pre-order on: Bandcamp http://smarturl.it/smy1y3
Inner Ear site http://smarturl.it/19x138

Σκηνοθεσία: The Boy
Ερμηνεία: Σοφία Κόκκαλη
Φωτογραφία, Μοντάζ: Νίκος Πάστρας

Μουσική-Στίχοι-Πιάνο-Αντρική Φωνή: The Boy
Παραγωγή, Όργανα: Κτίρια τη νύχτα
Γυναικείες φωνές: Δεσποινίς Τρίχρωμη, Κίκα
Μάστερινγκ: Γιάννης Χριστοδουλάτος
Artwork: Roleplay

Στίχοι:
Νύχτα στην πόλη. Μούσκεμα όλοι. Βγήκαν οι ρόλοι.
Να με ζορίζεις πίσω απ’ τα τρένα και να με βλέπουν.
Να μου φωνάζουν πως ήμουν κάποια.
Να 'μαι καθρέφτης που σπάει τη μέρα 
και να σου λέω πως είμαι άδεια.
Γλυκειά μου αγάπη φέρε το κάτι το απαλό
να μου γεμίσει το αδειανό και να κυλάω.
Γλυκειά μου αγάπη φέρε το κάτι το απαλό
να μου γεμίσει το αδειανό και να κυλάω μόνη.
Η Αθήνα ξέρει να λιώνει. 

Να μου φωνάζουν πως ήμουν κάποια
Να 'μαι καθρέφτης που σπάει τη μέρα 
και να τους λέω με άγρια μάτια.
Η Αθήνα ρε, ξέρει να λιώνει.
Γλυκειά μου αγάπη φέρε το κάτι το απαλό
να μου γεμίσει το αδειανό και να κυλάω.
Γλυκειά μου αγάπη φέρε το κάτι το απαλό
να μου γεμίσει το αδειανό.
Δες με. Κυλάω.

The Boy (ft. Δεσποινίς Τρίχρωμη) - Γλυκειά Μου Αγάπη (Official Video)

Comentários